Google search

torsdag 25 november 2010

Vi sa kläder va?

Haha oj oj oj så mycket det finns att säga om kläder - lack & läder!

Vars ska man börja egentligen? Kan väl börja med att presentera min egna stil?

Jeans, t-shirt/linne + skjorta/luvtröja. Är inte så värst mycket mer än så, men jag gillar det, för det finns så mycket variationer att använda sig av! Tänkte i alla fall presentera dagens klädesplagg... eller kanske en hel outfit... men vi börjar med en enkel överdel, en svart skjorta

Sen behöver vi nog några byxor också!

Saken med jeans, enligt mig, är att dom ska vara slitna, inte fulla med hål, men dom ska inte se splitter nya ut heller, å då är de fan bara köra över ett par jeans med sandpapper, tills man får den slitningen man är nöjd med! Och sen... skjortor.... varför stryka dom? Såvida man inte ska på finmiddag måste inte allt se perfekt ut!


Men något jag vill säga innan jag avslutar mitt första "klädes inlägg" är FUCK MODE! Följ inte trender för följandets skull, helst av allt följ inte tränder alls, ha på er de ni känner för, även om det är ett par byxor från 73, eller ett par som syddes i går av en liten kines i din källare! Ha på dig det DU känner dig bekväm i, inte det som andra tycker du ska ha på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar