Google search

tisdag 30 november 2010

Tisdag

Det är nu den 30e November, dvs den sista, då äre bara en dag kvar till den riktiga "julmånaden" och ja, som en del av er vet så hatar jag julen och all dess innebörd, men nu, i år så lär det nog bli en bra jul :)

Men, om ni vill, så dela gärna med er av era jultraditioner så ska vi då se om vi kanske har några brytande trender som skiljer sig från familj till familj, de kan vara små saker som recept, när nu börjar klä granen, hur stor familjen ni firar jul med är osv osv, beskriv bara kortfattat vad ni gör på julafton och vad eran favorit rätt på julbordet är!

Själv så blir årets jul så här (första delen är den normala, andra är den som bryter mot mina traditioner vilket är det som kommer göra den bäst!)

Julen firars med närmsta familjen för min del, Pappa + pappas kvinna, syster + karl + dotter (lite nytt för i år) de blir julmat med en massa skit (kommer dra ett julmats inlägg framöver och ta upp allt de vi brukar ha) men där är min favorit honungs-glaserade revbensspjäll, finns fan inge som toppar det!

Sen, sen kommer vi till det helt nya för i år, alkohol, eller ja... tro int att jag ska supa skallen av mig eller dylikt, men jag ska fira jul-kvällen med några goda vänner och några kalla öl, vilket jag faktiskt uppskattar, för visst, julen ska ju vara "familjen" men kompisarna som man betraktar som sin familj då? Klart som fan jag tänker uppskatta dom också med lite julfirande!

Nåväl, dra en kommentar och dela med er, om ni vill!

4 kommentarer:

  1. och glöm inte hundarna! Fan Mange! JAG och hundarna!

    SvaraRadera
  2. Inte fan håller jag koll på de... men fan... då äre ännu en person man måste köpa en julklapp åt.... elllleeeeer????

    SvaraRadera
  3. Tydligen inte, Men du måste hålla koll på deet! JAG ÄR FÖR FAN FAMILJ!! FAMIILJ MAGNUS! ;) Haha! Nej de behöver du inte :)

    SvaraRadera