Google search

tisdag 23 november 2010

Bloggen i sig

Efter en snabb konversation med två kära vänner har jag nu format planen för min blogg, 7 dagar i veckan, innebär 7 olika ämnen var dag, så planen ser nu ut som följande

Måndag: Då kommer jag prata om mat, som Fiffi sa "Äta bör man annars dör man" Recept och skötsel av matvaror är de mest fokuserade ämnena då, men även då hur man kan äta nyttigt, hur man kan leva på en billigare matbudget och annat som är relaterat antar jag!

Tisdag: Trio kvällen, så som jag gjorde mitt första seriösa inlägg! Dvs, musik, film och en rolig internetgrej jag hittat mellan inläggen"

Onsdag: "Lill-Lördag" Vår stad Boden är inte stor, det händer inte mycket, men ibland kommer det grejer som är värda att göra något under, oftast då på lördagar, jag kommer skriva om kommande lördagens event och kanske något annat också dyker upp.

Torsdag: "Trådar" På torsdagarna kommer jag prata om kläder, och mista inte detta för "mode" jag kommer inte snacka om vad som är inne nu, utan jag kommer prata om olika kläder och skor och annat man väljer att ha på kroppen, gammalt som nytt!

Fredag: Geek-night!! På fredagar kommer jag att ha en bunt "geek-nytt" Dvs diskussioner om uppkommande spel, forna spel, konsoler, dataprodukter och annat dylikt!

Lördag: "Event-night" Kommer gå på det event jag pratat om på onsdagen, bilder kommer komma och i princip en kort liten recension om vad som händer och hur det var!

Söndag: Simpelt, här tar jag upp något ur vårat samhälle, något jag kommer på, så som svårigheter bland ungdomar, vädret, ekonomi och så vidare, fast söndag kommer även vara förslags-dagen, har ni något förslag på något ni vill jag ska ta upp så skriv ett mail eller en kommentar då så ser vi vad jag kan åstadkomma!

1 kommentar: