Google search

tisdag 23 november 2010

Ny blogg, nya vägar, ett sätt att dela med sig

Denna blogg... så som jag vill ha den, kommer att innefatta de saker jag gör om dagarna, mina tips på hur man kan fördriva tiden, och så vidare. Den kommer innefatta spår av tips till livet i sig själv också, ta upp en del problem som vi ställs inför i vår vardag, som arbetslösheten bland ungdomar, de svåra valen man står inför vid gymnasievals tiderna, de svåra val och krav man ställs inför under själva gymnasietiden, bara en allmän blogg om dagens ungdomar och dess liv som det utvecklas!

Jag kommer självklart bidra med diverse bilder och annat, så som videor och så vidare, det lär ta ett tag innan den här bloggen är fullt de jag vill att den ska vara, men de som ska bli bra får ta den tid det tar!

Jag måste även tillägga att det kommer uppstå en del nördigheter i denna blogg eftersom jag själv är relativt nördig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar