Google search

fredag 3 december 2010

Shit.... kläder... jag vill haaaaa typ

Har fan kollat för mycket på kläder online senaste dagarna... och i butiker så fort jag är på stan... de här går inte... vågar inte kolla längre.... snart kommer jag beställa upp ett helt lager från nån sida.... men så gåre väl när man är kläd-kåt.... så som jag är xD

Vill ha nya kläder som satan, är less på dom trasor jag har nu... eller ja finns en del som jag faktiskt gärna har på mig, som är jävligt sköna och ser bra ut... men ja... ändå... nytt är fan aldrig fel egentligen...

Tror jag lägger upp lite bilder imorn på vad jag vill ha så kan ni skicka mig lite fina kläder... eller?

Nåväl... idioter har vi gott om... somnade för drygt 1½ timme sen... och för cirka en halvtimme sen blir jag väckt av att någon idiot kastar en ölburk på portdörrens ruta... vem fan gör något sådant? Idioter säger jag bara... visar sig att dom väntade på att nån skulle komma och öppna men blev typ less antar jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar