Google search

onsdag 1 december 2010

Kände för att dela med mig

Haha, upptäckte idag att det är folk från södra Sverige som börjat läsa min fiiiiin fina lilla blogg, kan inte komma på att jag känner dom... så tänkte jag kanske skulle presentera mig så att dom som läser vet vem som skriver... Och sen ska jag även prata om lite annat!

Nåväl, mitt namn är Magnus, kallas av en dum anledning MangeSchmidt av en del! Är så pass gammal att jag är 20 bast och jag är awesome... eller ja... jag tycker väl iaf det? Men men, bor i Norrland, i den kalla staden Boden, och försöker hålla koll på vad som händer, om något kul händer dvs. Det är dels därför jag startade den här bloggen. Sen så älskar jag att laga mat och siktar in mig på en karriär som kock inom kort! Planen är i verket, hoppas på att den går vägen!

Nåväl, de får duga för vad som handlar om mig, nu vidare till ett litet "announcement"!

Kommer förmodligen snart flytta bloggen från blogspot till ett eget domän, om jag lyckas få det ledigt och i tid dvs. Men jag hoppas då på det, och då har jag en del jobb framför mig med kodning osv om jag ska orka med det eller om jag bara ska ta något random template jag hittar på nätet som jag tycker om. Men det kommer bli en bättre blogg som inte plågas av blogspots url, vilket kommer bli skönt!

Och sen så kommer jag även nog komma med fler uppdateringar varje dag än vad som redan sker, lite nördigt, lite matigt, och lite annat sådant stuffs! Nåväl, nog för tillfället!

Simma lugnt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar